tirsdag, november 07, 2006

Fotballextra

Nå er altså dagens fotballtrening omme. Etter en og en halv time i pøsende regn og fullmåneskinn. -Enn hvor utrolig den kombinasjonen høres ut,så vil jeg bare minne om at jeg bor i Bergen hvor alt av vær går an å kombinere.

I dag gikk det hardt for seg! Vi startet med litt pasningsøvelser og løping til å varme opp før vi spilte 15x15 minutters kamp. Fire mot fire på små mål. Det var to sveitsiske gutter med på trening i dag, en på hvert lag. Ivrig forsvarsspiller som jeg var skulle jeg ta ballen fra han på det andre laget, men siden han var minst like ivrig som meg, endte det hele opp i en full kroppstakling med knas i nesa og tårer i øynene. Hockeyspiller som han er lovte han å ta med gitterhjelm til meg neste tirsdag. -Jeg for min del er stolt over å kunne si at jeg har fått min første fotballskade,og tar det hele som en ekte viking. Det er barskt å være blå og hoven på nesa! -og håper at skjevheten er en illusjon.

Ingen kommentarer: